MEMORIAL NECRÓPOLE ECUMÊNICA - Santos

Company name
MEMORIAL NECRÓPOLE ECUMÊNICA
Location
Av Doutor Nilo Peçanha, 50 cj 01, P.O. Box: 11070-908, Santos, São Paulo, Brazil
View Map
Contact number
(13) 3257-3939
E-mail address
Listed in categories
General business
America latina
Cemitério vertical
Cremação
Grupo memorial
Show more
Loculo
Memorial
Location map
Company description
A Memorial Necrópole Ecumênica é cemitério mais alto do mundo segundo o Guiness Book of the Records. Localizada na cidade de Santos, a Memorial começou a ser erguida em 1983 e, atualmente, conta com mais de 14 mil lóculos distribuídos em 14 andares.Por toda a sua estrutura e beleza, a Memorial está incluída como ponto turístico nas Secretarias de Turismo de Santos e do Estado.Novo prédio - a Memorial vai ganhar um status ainda maior, com a construção de um novo prédio de 108 metros de altura, o equivalente a uma edificação convencional de 40 andares. Com o novo espaço, a Memorial aumentará sua capacidade para 25 mil lóculos.O edifício será o mais alto da Baixada Santista e um dos maiores de todo o País. A expectativa da entrega do prédio é de 36 meses a partir do término das fundações.

Reviews

0 Reviews
0.0
 
Write a Review
This company has no reviews. Be the first to share your experiences!

Questions & Answers

Have questions? Get answers from MEMORIAL NECRÓPOLE ECUMÊNICA or BrazilYello users. Visitors haven’t asked any questions yet.

Is this your business?

Update your business details by adding phone, website, description, working hours, location on map, categories, photos and respond to reviews.
Registered with us in

Similiar Page for Your Business?
Make sure everyone can find your business online. Create your dedicated company page on BrazilYello - it's simply and easy!

List Your Business
BACK TO TOP